όροι χρήσης

τελευταία ενημέρωση: 25 σεπτεμβρίου 2021

το upward Digital, εφεξής η εταιρεία, μέσω του διαδικτυακού του τόπου upward.gr διαθέτει προϊόντα και υπηρεσίες διαδικτύου, ψηφιακής ή και έντυπης διαφήμισης. οι χρήστες του παρόντος ιστοτόπου και των υπηρεσιών της εταιρείας, ανεξάρτητα από το αν προβούν σε παραγγελίες υπηρεσιών ή προϊόντων από την εταιρεία, συμφωνούν και αποδέχονται τους όρους και τις προϋποθέσεις όπως αναφέρονται παρακάτω.

1. όροι σύμβασης

η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών, οποτεδήποτε κρίνει αναγκαίο. αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιανδήποτε αλλαγή μέσω e-mail ή και της ιστοσελίδας της.

2. δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

το upward.gr αποτελεί τον επίσημο ιστότοπο της εταιρείας. όλο το περιεχόμενο του, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της εταιρείας και προστατεύεται από τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού και του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση του. ονόματα, εικόνες, λογότυπα που αντιπροσωπεύουν την εταιρεία ή τρίτα μέρη και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα της εταιρείας ή τρίτων μερών και προστατεύονται από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. η εμφάνισή τους στον διαδικτυακό τόπο δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.
η εταιρεία μπορεί να παρέχει στον πελάτη λογισμικό τρίτων κατασκευαστών ανάλογα με την υπηρεσία που παραγγέλθηκε. οι όροι άδειας χρήσης που διέπουν τη χρήση του λογισμικού τρίτων κατασκευαστών μπορεί να διαφέρουν από τους παρόντες όρους χρήσης. οι πελάτες της εταιρείας δεσμεύονται από όλους τους όρους των αδειών που σχετίζονται με το λογισμικό τρίτων και θα πρέπει να τους αποδεχτούν.

τα πνευματικά δικαιώματα της ολοκληρωμένης ιστοσελίδας ή του ηλεκτρονικού καταστήματος που θα δημιουργήσει η εταιρεία ανήκουν σε αυτή. η εταιρεία και ο πελάτης συμφωνούν ότι η εταιρεία δεν αποκτά κανένα δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας επί του υλικού που χορηγείται από τον πελάτη, ο δε πελάτης δεν αποκτά κανένα δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας επί του υλικού που χορηγείται από την εταιρεία ή από τρίτο προμηθευτή. ρητά συμφωνείται ότι ο πελάτης δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το σύνολο ή τμήμα του έργου, για διαφορετικούς σκοπούς από αυτούς που έχουν συμφωνηθεί.

ο πελάτης βεβαιώνει ότι το περιεχόμενο που παρέχει στην εταιρεία για επεξεργασία (κείμενα, εικόνες, σήματα, γραφικά κτλ) δεν παραβιάζει δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων.

3. ευθύνη χρήστη

ο πελάτης αποδέχεται ότι δεν θα χρησιμοποιεί το δικτυακό τόπο της εταιρείας, τις υπηρεσίες που παρέχει και τους servers της για:

  • αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις.
  • πρόκληση βλαβών σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο δεν έχει δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
  • αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιοδήποτε άλλο είδος κώδικα, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό τη διακοπή λειτουργίας, την πρόκληση βλάβης, ή την καταστροφή του εξοπλισμού.
  • ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων της.
  • αποστολή μαζικών ενημερωτικών e-mail σε παραλήπτες οι οποίοι δεν έχουν ζητήσει να τα λαμβάνουν. τα e-mail αυτά θεωρούνται από την εταιρεία ως spam. η εταιρεία έχει το δικαίωμα να περιορίσει τον όγκο των μηνυμάτων που αποστέλλονται ή λαμβάνονται από τους χρήστες.
  • παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο.
  • παράνομη συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων από άλλους χρήστες.

η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει ή και να διαγράψει υλικό που παρέχεται από ιστοσελίδες που έχει κατασκευάσει ή τους server που έχει παραχωρήσει, αν αυτό το υλικό αντιβαίνει οποιαδήποτε νομοθεσία σε σχέση με πνευματικά δικαιώματα, copyright, είναι πορνογραφικού, ρατσιστικού ή πειρατικού περιεχομένου, αφορά στη διακίνηση ναρκωτικών, την προσπάθεια παράνομης εισχώρησης σε έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή ή αντιβαίνει σε οποιονδήποτε άλλο νόμο. στις ανωτέρω περιπτώσεις η εταιρεία έχει το δικαίωμα, χωρίς προειδοποίηση, να απενεργοποιήσει άμεσα το λογαριασμό και την πρόσβαση στον ιστότοπο χωρίς καμία ευθύνη για ζημιές που τυχόν προκληθούν στον πελάτη ή σε τρίτους.

ο πελάτης οφείλει να δηλώνει αληθή και ακριβή προσωπικά στοιχεία και στοιχεία επικοινωνίας και να έχει πάντα το προφίλ του ενημερωμένο στην περιοχή πελατών. θα πρέπει δε να ορίσει και μία διεύθυνση e-mail, άλλου domain (gmail, hotmail, κτλ), σαν εναλλακτική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να μπορεί η εταιρεία να διατηρήσει την επικοινωνία μαζί του ακόμη και σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στο λογαριασμό του.

4. ασφάλεια - απόρρητο συναλλαγών

για να εξασφαλίσουμε την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, ο ιστότοπος χρησιμοποιεί τεχνολογία SSL (Secure Sockets Layer). με αυτήν την τεχνολογία, κάθε στοιχείο που καταχωρείται στο site μας κωδικοποιείται πριν βγει online. όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του παρόντος ιστοτόπου διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό δίκαιο καθώς επίσης και από το νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994). η εταιρεία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία, είναι ασφαλείς και απόρρητες.
αποκλειστικά υπεύθυνος για τη διατήρηση της μυστικότητας και απόκρυψης των στοιχείων του είναι ο πελάτης ή και οι εκπρόσωποί του. σε περίπτωση απώλειάς ή διαρροής τους θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίηση μας.

αναγνωρίζοντας τη σημασία της ασφάλειας των ηλεκτρονικών πληρωμών, η EveryPay είναι αδειοδοτημένο Ίδρυμα Πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος (αρ. απόφασης 280/3/23-7-2018 ΦΕΚ Β 3010/25-7-2018) και διαχειρίζεται με ασφάλεια στοιχεία συναλλαγών πληρωμών με κάρτες, σύμφωνα με το κανονιστικό πλαίσιο του προτύπου διαχείρισης ασφάλειας συναλλαγών με κάρτες.

η EveryPay είναι πιστοποιημένη σύμφωνα με το πρότυπο διασφάλισης ασφάλειας διαχείρισης συναλλαγών με κάρτες (PCI DSS), και υπόκειται σε περιοδικούς ελέγχους από εξειδικευμένη συμβουλευτική εταιρεία. όλες οι υπηρεσίες της EveryPay γίνονται μέσα από ασφαλείς συνδέσεις με πιστοποιητικά 256 bit SSL.
η EveryPay υποστηρίζει επίσης τη δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας 3D Secure, μία επιπρόσθετη δικλίδα ασφαλείας για κάρτες VISA & MasterCard. ο πληρωτής τότε θα πρέπει να πληκτρολογήσει τον προσωπικό του μυστικό κωδικό, για να ολοκληρώσει με επιτυχία την συναλλαγή.

5. περιορισμός ευθύνης

η εταιρεία καταβάλει σημαντικές προσπάθειες, ώστε όλες οι πληροφορίες που βρίσκονται στον διαδικτυακό της τόπο, upward.gr, να είναι ακριβείς και ενημερωμένες. εντούτοις, δεν δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, χρονική εγγύτητα και πληρότητα του περιεχομένου που δημοσιεύεται και κατά συνέπεια δεν φέρει οιασδήποτε φύσεως ευθύνη.

6. εγγραφή σε newsletter

η εγγραφή σας στη λίστα παραληπτών των ενημερωτικών δελτίων (newsletter) της εταιρείας μέσω του διαδικτυακού της τόπου upward.gr ή της αντίστοιχης σελίδας της εταιρείας στο facebook, γίνεται εξ ελευθεριότητας σας και δεν είναι υποχρεωτική για την πλοήγηση σας ή την παραγγελία οποιασδήποτε υπηρεσίας. η εγγραφή σας ολοκληρώνεται με την εισαγωγή της διεύθυνσης του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (e-mail) στο αντίστοιχο πεδίο. με την ολοκλήρωση της εγγραφής σας δίνετε τη ρητή σας συγκατάθεση να σας αποστέλλουμε ενημερωτικό και προωθητικό υλικό για προϊόντα και υπηρεσίες μας, καθώς και άλλα σχετικά διαφημιστικά μηνύματα.

η εταιρεία, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια, δεν ευθύνεται αν τα newsletter δεν παραδοθούν στους παραλήπτες τους. τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο φάκελο spam. ελέγχετε τακτικά το φάκελο spam ώστε να βεβαιωθείτε ότι δεν παραδίδονται εκεί.
σε περίπτωση που επιθυμείτε να μη λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά δελτία μπορείτε να διαγραφείτε από τη λίστα παραληπτών μέσω του αντίστοιχου συνδέσμου που εμφανίζεται στα ενημερωτικά δελτία που λαμβάνετε.

για την καλύτερη διαχείριση των ενημερωτικών μας δελτίων και τη συλλογή στατιστικών, χρησιμοποιούμε τον πάροχο υπηρεσιών MailChimp (3ος κατασκευαστής). τα δεδομένα σας (διεύθυνση e-mail και ονοματεπώνυμο) μεταφέρονται στον πάροχο, μέσω ασφαλούς διαδικασίας, όπου και αποθηκεύονται χωρίς να παραδίδονται σε τρίτους. με την εγγραφή σας συναινείτε στη μεταφορά των στοιχείων σας στον πάροχο.

7. πολιτική τιμών - ανανεώσεις υπηρεσιών

οι αναγραφόμενες τιμές υπηρεσιών και προϊόντων είναι σε ευρώ και σε αυτές δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ. η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη. ο πελάτης καταβάλλει πάντοτε το τίμημα για την υπηρεσία ή το προϊόν σύμφωνα με τον ισχύοντα, κατά το χρόνο παραγγελίας, τιμοκατάλογο. η εταιρεία έχει δικαίωμα να προσφέρει πακέτα υπηρεσιών ή προσφορές σε προϊόντα που θα έχουν ευνοϊκότερους όρους ή τιμές από αυτούς που υπήρχαν όταν ο πελάτης αρχικά αγόρασε. τυχόν δωρεάν υπηρεσίες που παρέχονται, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν με μορφή πίστωσης για κάποια άλλη υπηρεσία.
σε περίπτωση εξόφλησης της συνδρομής σε υπηρεσίες ή αγορά προϊόντος με κατάθεση στην τράπεζα, ο πελάτης οφείλει να καλύπτει τυχόν προμήθειες της τράπεζας.

η ενεργοποίηση του λογαριασμού του πελάτη γίνεται μετά την καταβολή του κόστους της υπηρεσίας ή του προϊόντος.
μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία για την συναλλαγή τουλάχιστον 2 εργάσιμες ημέρες πριν την λήξη της συνδρομής. η ενημέρωση μπορεί να σταλεί με e-mail στη διεύθυνση , αναφέροντας ξεκάθαρα το όνομα της υπηρεσίας και των κωδικό παραγγελίας.
η εταιρεία οφείλει να υπενθυμίσει στον πελάτη τη λήξη της συνδρομής του με e-mail ή και SMS, 30, 15 και 5 ημερολογιακές ημέρες πριν και να τον ενημερώσει για τις μεθόδους πληρωμής του κόστους ανανέωσης της συνδρομής του.

8. διακοπή υπηρεσιών

στην περίπτωση που ο πελάτης δηλώσει ότι δεν επιθυμεί τη συνέχιση των υπηρεσιών, τότε η εταιρεία διακόπτει τη λειτουργία των υπηρεσιών και τυχόν υλικό που συνοδεύει την υπηρεσία διαγράφετε από τους servers της, χωρίς άλλη ειδοποίηση.
σε περίπτωση μη έγκαιρης πληρωμής, οι υπηρεσίες μας είναι προγραμματισμένες να αναστέλλονται αυτόματα μετά την πάροδο 15 ημερών από τη λήξη της συνδρομής. σε περίπτωση που οι υπηρεσίες δεν έχουν ανανεωθεί εντός 60 ημερών από την ημερομηνία λήξης τους, όλες οι ρυθμίσεις, τα αρχεία, οι λογαριασμοί e-mail και οι βάσεις δεδομένων των υπηρεσιών αυτών, διαγράφονται από τους servers της εταιρείας χωρίς προηγούμενη ενημέρωση του πελάτη.

στην περίπτωση που ο πελάτης δηλώσει ότι επιθυμεί τη διακοπή των υπηρεσιών του πριν τη λήξη τους, ή η διακοπή των υπηρεσιών γίνει ως αποτέλεσμα παραβίασης των όρων της παραγράφου 3, όπως αυτοί περιγράφονται παραπάνω, ο πελάτης δεν μπορεί να αξιώσει επιστροφή του ποσού που απομένει με οποιονδήποτε τρόπο.

9. φιλοξενία ιστοσελίδων

απαγορεύεται ρητώς η μεταπώληση οποιουδήποτε hosting πακέτου. σε περιπτώσεις κερδοσκοπίας εις βάρος της εταιρείας, αυτή διατηρεί το δικαίωμα τερματισμού του λογαριασμού χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση και χωρίς την ευθύνη επαναφοράς ή παράδοσης αντιγράφων ασφαλείας.

με τον όρο απεριόριστο μηνιαίο traffic, που παρέχεται σε επιλεγμένα πακέτα φιλοξενίας, εννοείται η παροχή τόσων πόρων όσων απαιτούνται για την ομαλή λειτουργία μίας υγιούς ιστοσελίδας, χωρίς να παραβιάζεται η ορθή λειτουργία των υπολοίπων ιστοσελίδων που φιλοξενούνται στον ίδιο server. στην πολιτική ορθής χρήσης του απεριόριστου μηνιαίου traffic, ο πελάτης κατανοεί και αποδέχεται ότι η ιστοσελίδα του καταναλώνει χωρίς περιορισμό το bandwidth που του παρέχει ο server, το οποίο είναι αντίστοιχο με αυτό της ισοκατανομής της επεξεργαστικής ισχύος του server (CPU) σε όλες τις ιστοσελίδες που φιλοξενούνται στον ίδιο server.

τα αντίγραφα ασφαλείας (backups) των λογαριασμών φιλοξενίας διατηρούνται για την αντιμετώπιση προβλημάτων από πλευρά της εταιρείας (προβλήματα hardware, αστοχία υλικού και λογισμικού server).
η εταιρεία προγραμματίζει και διατηρεί αντίγραφα κάθε αρχείου. η εταιρεία δεν ευθύνεται αν το αντίγραφο δεν είναι, για λόγους αστοχίας υλικού ή λογισμικού, αξιοποιήσιμο από τον πελάτη.

η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη από τη διαγραφή, μεταποίηση ή καταστροφή αρχείων που έχουν τοποθετηθεί στους servers της καθώς και για τη διακοπή παροχής της υπηρεσίας λόγω ατυχημάτων ή αστοχίας υλικού. σε κάθε περίπτωση η εταιρεία οφείλει να καταβάλει τις μέγιστες προσπάθειες ώστε να επανέλθει η ομαλή λειτουργία του συστήματος και να συνεχιστεί η παροχή των υπηρεσιών προς τους πελάτες.

την πλήρη ευθύνη για την εμπιστευτικότητα των κωδικών πρόσβασης στη διαχείριση του πακέτου φιλοξενίας και τις πληροφορίες λογαριασμού χρήστη φέρει κατ’ αποκλειστικότητα ο πελάτης ή ο εκπρόσωπός του.
η εταιρεία οφείλει να ειδοποιήσει τον πελάτη μέσω e-mail ή και SMS, 30, 15 και 5 ημερολογιακές ημέρες πριν τη λήξη του πακέτου φιλοξενίας.

10. domain names

η εταιρεία αναλαμβάνει να κατοχυρώσει και να διαχειριστεί για λογαριασμό του πελάτη το όνομα διαδικτύου (domain name) που θα επιλέξει ο πελάτης. ο πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την επιλογή του domain name και η εταιρεία δεν φέρει την οποιαδήποτε ευθύνη.

η εταιρεία δεν ευθύνεται για την απώλεια ή ακύρωση του domain name, εξαιτίας μη εξόφλησης από τον πελάτη τυχόν οφειλών του, ακόμα και εάν αυτό έχει κατοχυρωθεί από την εταιρεία.
η εταιρεία οφείλει να ειδοποιήσει τον πελάτη μέσω e-mail ή και SMS, 30, 15 και 5 ημερολογιακές ημέρες πριν τη λήξη του domain name.

τo domain name ισχύει για το χρονικό διάστημα που ορίζει η ΕΕΤΤ και η λειτουργία του διακόπτεται με τη λήξη του χρόνου αυτού και όχι με τυχόν διακοπή των υπηρεσιών που παρέχονται από την εταιρεία.
στην περίπτωση διακοπής των παρεχόμενων από την εταιρεία υπηρεσιών, η εταιρεία θα μεταβιβάσει στον πελάτη τo domain name που χρησιμοποιείται εντός (1) ενός μήνα από τη διακοπή τους, ακολουθώντας της διαδικασίες όπως αυτές ορίζονται από την ΕΕΤΤ. το κόστος της μεταβίβασης επιβαρύνει εξ΄ ολοκλήρου τον πελάτη.

11. προϊόντα - υπηρεσίες

τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που παρέχονται από τον παρόντα ιστότοπο ενδέχεται να διέπονται από πρόσθετους όρους χρήσης. αυτοί θα αναφέρονται ξεχωριστά στη σελίδα κάθε προϊόντος, υπερισχύουν των παρόντων και απαιτούν ξεχωριστή αποδοχή για την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους.

12. συνδρομητικά προϊόντα

το συνδρομητικό προϊόν upShop, εφεξής προϊόν, προϋποθέτει την αποδοχή των γενικών όρων χρήσης της εταιρείας, ενώ υπόκειται και στους παρακάτω πρόσθετους όρους χρήσης:

  • το προϊόν στην τελική του μορφή αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της εταιρείας. οποτεδήποτε η εταιρεία κρίνει απαραίτητο μπορεί να τροποποιήσει, καταργήσει, αναβαθμίσει το προϊόν ή και να προβεί σε τροποποιήσεις της τιμολογιακής του πολιτικής, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
  • ο πελάτης-συνδρομητής του προϊόντος κατανοεί και αποδέχεται ότι πρόκειται για συνδρομητική υπηρεσία την οποία καλείται να ανανεώνει με την πάροδο του επιλεγμένου κύκλου χρέωσης εάν επιθυμεί τη διατήρηση του.
  • ο πελάτης-συνδρομητής του προϊόντος κατανοεί και αποδέχεται το προϊόν όπως αυτό παρέχεται από την εταιρεία, με τα χαρακτηριστικά, τα δικαιώματα και τους περιορισμούς της εκάστοτε έκδοσης. ενέργειες που αποσκοπούν στη μεταβολή των περιορισμών βάσει χαρακτηριστικών, έχουν ως αποτέλεσμα την απενεργοποίηση της συνδρομής. απαγορεύεται ρητά η όποια εξωτερική εγκατάσταση τυχόν επιπλέον εφαρμογών ή επεκτάσεων, χωρίς τη γραπτή έγκριση της εταιρείας.
  • η συνδρομή δίνει τη δυνατότητα διαχείρισης της πλατφόρμας του προϊόντος. ο συνδρομητής του φέρει την απόλυτη ευθύνη για τη διαχείριση και κατανομή των πόρων που του διατίθενται και για τις επιπτώσεις αυτών.
  • σε κάθε συνδρομή, ο πελάτης, εφόσον δε διαθέτει ήδη, υποχρεούται να κατοχυρώσει νέο όνομα διαδικτύου (domain name).
  • το προϊόν συνοδεύεται από πακέτο φιλοξενίας, το οποίο παρέχεται αποκλειστικά στις δομές φιλοξενίας της εταιρείας και δε μπορεί να μεταφερθεί σε άλλη δομή.
  • η εταιρεία αποκλειστικά και μόνο είναι υπεύθυνη για τη διατήρηση αρχείων αντιγράφων του προϊόντος και μόνο αυτή μπορεί να προβεί σε αποκατάσταση, οποτεδήποτε κριθεί αναγκαίο ή κατ’ εντολή του πελάτη. σε καμία περίπτωση, δε φέρει την υποχρέωση παράδοσης αρχείων αντιγράφων ή πρόσβασης σε άλλες υπηρεσίες όπως βάση δεδομένων, backup αρχείων, FTP και file manager.
  • ο πελάτης-συνδρομητής του προϊόντος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την ορθή λειτουργία του. σε περιπτώσεις παραβίασης ο συνδρομητής οφείλει να ενημερώσει άμεσα την εταιρεία.
  • ο πελάτης-συνδρομητής δεν υπόκειται σε καμία δέσμευση διατήρησης της συνδρομής. οποτεδήποτε επιθυμεί μπορεί να καταργήσει το λογαριασμό του, με ταυτόχρονη αποδοχή της κατάργησης του προϊόντος. ληξιπρόθεσμες οφειλές οδηγούν αυτομάτως στην απενεργοποίηση του λογαριασμού. η εταιρεία δε φέρει καμία υποχρέωση διατήρησης αντιγράφων ασφαλείας για απενεργοποιημένες συνδρομές.
  • ο πελάτης-συνδρομητής ειδοποιείται εγκαίρως από την εταιρεία για την ανανέωση της συνδρομής του. σε περίπτωση μη ανανέωσης, 10 ημέρες μετά τη λήξη της συνδρομής δε θα είναι δυνατή λήψη παραγγελιών, 20 ημέρες μετά δε θα είναι διαθέσιμη η πρόσβαση του πελάτη-συνδρομητή στο διαχειριστικό του προϊόντος και 30 ημέρες μετά ο λογαριασμός απενεργοποιείται. η συνδρομή παραμένει ενεργή για 30 ημέρες από την απενεργοποίηση του λογαριασμού. μέσα σε αυτό το διάστημα ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει και να ζητήσει την επανενεργοποίηση της συνδρομής χωρίς επιπλέον χρέωση. μετά την πάροδο και της παραπάνω περιόδου, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής όλων των δεδομένων (αρχεία, βάση δεδομένων, e-mails), χωρίς περαιτέρω ειδοποίηση.
  • το προϊόν είναι SEO optimized. ο πελάτης έχει την πλήρη ευθύνη για τη σωστή ενημέρωση και την εμφάνιση του στις μηχανές αναζήτησης σύμφωνα με τις απαιτήσεις του. η εταιρεία οφείλει να παρέχει οδηγίες, με την παράδοση του προϊόντος, για τη σωστή χρήση και ευρετηρίαση.
  • όλο το λογισμικό, τα προγράμματα, ο κώδικας, τα δεδομένα και οι πληροφορίες που έχουν αναπτυχθεί από την εταιρεία ή τρίτους κατασκευαστές και παρέχονται με το προϊόν, καθώς και τυχόν δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, εμπορικά σήματα, ή οποιαδήποτε άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα περιλαμβάνονται σε αυτά, παραμένουν στην αποκλειστική ιδιοκτησία της εταιρείας και ο συνδρομητής αποδέχεται και συμφωνεί ότι δεν έχει κανένα ιδιοκτησιακό δικαίωμα.
  • τα δικαιώματα του περιεχομένου του demo που παρέχεται από την εταιρεία (φωτογραφίες, κείμενα, κτλ) παραμένουν στην ιδιοκτησία της εταιρείας και δεν παραδίδονται στο τελικό προϊόν που θα λάβει ο πελάτης-συνδρομητής.
  • όλο το περιεχόμενο που εισάγει ο πελάτης-συνδρομητής στο προϊόν, παραμένει στην ιδιοκτησία του. μπορεί να το ανακτήσει, με τον ίδιο τρόπο που το ανέβασε, ήτοι χειροκίνητα. η εταιρεία δεν έχει υποχρέωση να παραδώσει στον πελάτη το περιεχόμενο που εισήγαγε, ούτε άλλες επιπλέον πληροφορίες (πελάτες, παραγγελίες κτλ.)
  • ο πελάτης μπορεί να κάνει την παραγγελία του ηλεκτρονικά στο https://clients.upward.gr επιλέγοντας το προϊόν και τον κύκλο χρέωσης που επιθυμεί. η παράδοση του συνδρομητικού προϊόντος στον πελάτη γίνεται εντός 3 εργασίμων ημέρων από την εξόφληση του. σε περίπτωση μεταφοράς ή χρήσης νέου domain name, η παράδοση ενδέχεται να καθυστερήσει.